VacuTherm

Body Space VacuTherm běžecký pás Profi

Body-Space
Body-Space

Body Space VacuTherm běžecký pás Profi, je profesionální zařízení určené pro komerční využití. Jeho vyztužená konstrukce a vysoký výkon nabízí pomocí vakuové technologie cvičení ve – „VACU“ a využití infračerveného světla –„InfraRed”.

Body Space VacuTherm běžecký pás Profi, to vše můžete čekat od běžícího pásu. Počínaje s modifikovaným běžícím pásem, který používá komponenty postavené s nejvyšší spolehlivosti a robustnosti. Jeho konstrukce je bezkomutátorový motor 4HP, který byl nahrazen motorem s  výkonem 8HP, který již nevyžaduje žádnou údržbu. Motor běžeckého pásu má správné napájení, díky němu nebude docházet k přetížení a to umožní jeho dlouhý a bezporuchový provoz. Díky modernímu AC regulátoru je u běžeckého pásu zajištěn plynulý rozběh již od nejnižší rychlosti. Produkt je plně polské výroby, který byl navržený dle trhu profesionálních běžeckých pásu určených pro sportovce. Dotyková obrazovka Vám umožňuje ovládat provozní parametry samotného běžeckého pásu, stejně jako integrovaného vakuového systému VACU a IR infračerveného světla InfraRed.  Jeho uživatelské rozhraní Vám umožní nastavit rychlost a sklon běžeckého pásu. Druhý panel poskytuje rychlý přístup k ovládání a stále kontrole parametrů tréninku.

Co si vzít na trénink

  •  Bavlněné legíny, volné tepláky nebo šortky.
  •  Bavlněné delší tričko s krátkým nebo s dlouhým rukávem, aby zakrývalo bederní část.
  •  Na nohy lehké sportovní boty s hladkou podrážkou.
  •  Nedoporučujeme cvičení bez sportovní obuvi.
  •  Malý ručník k ošetření zpocených části těla během tréninku a pití bez bublinek s bezpečnostním uzávěrem, aby nedošlo k jeho vylití.
  • Nedoporučujeme do zařízení silonové oblečení nebo punčochové kalhoty proti celulitidě. Můžou podráždit pokožku a vyvolat negativní reakci.
  • Při cvičení není vhodné použití mobilního telefonu, aby nedošlo k přerušení tréninku.
  • Může to způsobit vyslání signálu z mobilního telefonu sms zprávou nebo hovorem.
  • Při 30-ti minutovém tréninku by se měla klientka soustředit na trénink a ne řešitpracovní či jiné záležitosti, které se projeví na celkovém výsledku.
  •  Pro maximální účinek doporučujeme před aplikací použít krém na celulitidu.
  •  Spalovače L-Carnitin (bez kofeinu), které je nutné užít půl hodiny před tréninkem.

Doporučení pro maximální výsledky

  • Doporučená terapie: minimálně 20 aplikací (nejlépe 3x – 4x týdně po dobu 6 týdnů pro maximální „nastartování” látkové přeměny. Výsledky jsou viditelné již po 10 aplikacích (dochází k vyhlazení kůže a k centimetrovým úbytkům v problémových partiích ).
  • Cvičení trvá pouze 30 minut. Tato doba za den je dostačující k získání požadovaného výsledků. V běžné atmosféře dochází při cvičení ke spalování tuků ve svalech po 20-30 minutách. V Body-Space se tato doba zkrátí až o třetinu.
  • Lékaři doporučují 10-ti minutové zahřátí organismu před samotnou aplikací pokud nemáte zařízení VacuTherm (orbitrac, rotoped, běžecký trenažér, rolletic, solárium atd.). Klientka potom využije maximální čas aplikace a dochází ke spalování tuků již od první minuty. Pokud máte zařízení VacuTherm není nutné prohřátí před samotným tréninkem, ale také není na škodu.
  • Během aplikace striktně dbejte na dodržování optimální tepové frekvence (OTF), neboť při této tepové frekvenci jsou energetické potřeby organismu kryty z 80 % tuky a jen z 20 % cukry, což je důležité pro maximální výsledky. Vzorec pro výpočet OTF = 0,65 x (220 – věk klientky).
  • Pro maximální výsledky můžeme z vlastních zkušeností doporučit cvičení se střídavým podtlakem. Pokud cvičíte pouze s konstantním podtlakem nejsou takové výsledky jako s podtlakem střídavým, proto je nutné při každém tréninku zapínat vacu program „v“.
  • Samozřejmostí je úprava jídelníčku a dodržování pitného režimu.
  • Není nutné držet drastické diety! Pokud bude klientka dodržovat výše zmíněná doporučení, bude mít její tělo dostatečné rezervy energie a tak se spalování tuků dostane do vyšších obrátek.
  • Nedoporučujeme před tréninkem konzumaci kávy, energetických nápojů nebo tekutin, které obsahují kofein, aby nedošlo ke zkreslení (OTF) z důvodů zvýšeného srdečního tepu. Po tréninku jsou vhodné bílkoviny (tofu, ryby, kuřecí maso, zelenina…).
  • Doporučujeme dodržovat pravidelný pitný režim – minimálně aspoň 3 litry tekutin denně. Každý uživatel si může svou doporučenou spotřebu tekutin vypočítat: (hmotnost : 8) x 0,3 = X litrů/den.
  • Po tréninku nedoporučujeme saunu a cvičení takových druhů sportů, které extrémně zatěžují svaly nohou. Naopak doporučujeme vibrosaunu nebo přístrojovou lymfodrenáž Ballancer.